A slăbi prin alergare, după naștere? Câteva sfaturi bune!

A slăbi prin alergare, după naștere? Câteva sfaturi bune!
adaugat

Adaugat la Apr. 23

Oricărei femei gravide i se poate întâmpla ca în timpul sarcinii să acumuleze în exces 20-25 kilograme în greutate. Dacă ești una dintre ele, nu dispera, îți poți recâștiga talia de dinainte de sarcină urmărind câteva sfaturi bune.
A slăbi prin alergare, după naștere? Câteva sfaturi bune!
Pentru cele dintre voi care sunteți începătoare, gradualitatea este cel mai important sfat de luat în considerare.
Hormonul produs în timpul sarcinii și alăptării, relaxinul transformă corpul: îl slăbește, slăbește articulațiile și mușchii pelvieni, ceea ce în sine impune prudență, fiind necesar de evitat sportul care implică mari zdruncinături, mișcări în sus și în jos. În acest caz, nu ar trebui să începeți alergarea intensivă.

În același timp, incontestabil, alergatul este una dintre cele mai simple forme de mișcare, deoarece se poate face oriunde, oricând și aproape oricum. Din fericire, nivelul hormonului de relaxin scade treptat după naștere, iar dacă este însoțit de gimnastică intimă, care întărește mușchii pelvieni, după 4-5 luni de la naștere, poți începe alergatul.
Pentru începătorii debutanți, este recomandabil ca ei să combine mersul pe jos și alergatul, ceea ce înseamnă că alergatul și plimbarea activă alternează. Minim 30 de minute de mișcare face bine tuturor. Treptat, puteți ajunge la alergarea de 30 de minute. Sfat: alergarea nechibzuită este mai mult dăunătoare decât utilă. În timpul sarcinii se schimbă și poziția coloanei vertebrale, iar pentru recuperare este nevoie de timp. Procesul evoluează oarecum de la sine, dar adesea nu strică să se apeleze la exerciții speciale.

Doar odihnite: Nu te priva niciodată de ocazia de a dormi. Poți citi în multe articole că e indicat să îți începi exercițiile de gimnastică atunci când bebelușul tău doarme, dar ca mamă, se întâmplă deseori să fi nedormită și obosită. De aceea folosește aceste minute liniștite pentru a te odihni. Mai degrabă, implică în gimnastică și copilul atunci când este treaz.
În alergare este excepțional și faptul că micuțul te poate însoți în cărucior. În timp ce el/ea se uită și se bucură de aerul liber, prin mișcare mama se poate elibera de tensiunea acumulată.